LEDIG STILLING – «Callsenter» operatør
Harstad Taxi gjennomfører transport for private, næringsliv, offentlige og kommunale etater med flere og tilbyr alt fra flytaxi, maxitaxi, pasienttransport, skolekjøring og annet. Selskapet eies av drosjeeiere/løyvehavere i Harstad. Vår hovedoppgave er å være den koordinerende instans for drosjenæringen i Harstad-regionen, og kontaktpunktet for våre kunder. Vi driver vår egen bookingtjeneste og transporterer årlig omtrent 250.000 mennesker.
Setter du pris på god service?
Da vet du nok hvordan kunder skal behandles, og nå trenger vi dyktige medarbeidere til vårt Callsenter. Du oppfatter ting raskt, er behagelig frempå, lytter – og tenker hele tiden på hva som kan være den beste løsningen for kunden. Å kunne innfri over forventet er ekstra stas. Vi utfører og behandler mange typer henvendelser og oppdrag i løpet av året.
Slik kan en dag se ut:
- Veilede kunder og leverandører pr telefon og epost
- Jobbe mot oppsatte mål og rutiner
- Sørge for riktig og effektiv håndtering av henvendelser og oppdrag
- Registrere ordre / bestilling
- Mersalg
Hva kreves?
- Fullført videregående skole / eller annet arbeids erfaring
- Høyere utdanning er en fordel, men slett ikke et krav
- Gjerne erfaring fra kundeservice / kundebehandling
- Gode kunnskaper og erfaring i bruk av datasystemer
- Du snakker og skriver godt, både på norsk og engelsk
- Over 18 år
- Lokal geografi kunnskap om Harstad og omegn
Litt om deg:
Du er engasjert, oppriktig glad i mennesker og god til å skape relasjoner. Du har orden i sakene og jobber godt på egenhånd. Høyt arbeidstempo er null stress, å du trives med stemmer på øret.
Er dette noe for deg?
Da ønsker vi deg velkommen med din søknad!
Spørsmål og søknad kan sendes til vår e-post: ks@harstadtaxi.no